Veel gestelde vragen



Veel gestelde vragen



Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?

Ja, persoonlijke gegevens worden zeer vertrouwelijk behandeld, worden niet verkocht of verhuurd en uitsluitend gedeeld met samenwerkende partners zoals Postnl die de gegevens nodig heeft voor het verrichten van verzendingen en/of e-mail notificaties. 


Voor je registratie bij Slipperwereld hebben we je naam, emailadres en telefoonnummer nodig. Bij een online bestelling hebben we je factuuradres, verzendadres en betaalgegevens nodig. Deze gegevens worden zo nodig gedeeld met een betaalpartner ter controle van je bestelling.
Lees onze Algemene voorwaarden voordat je een bestelling plaatst.

Het plaatsen van een bestelling is niet gelukt, hoe verder?

Neem contact op met onze klantenservice door een email te sturen naar klatenservice@slipperwereld.nl of bel ons op 026 7620805

Ik wil graag telefonisch bestellen, kan dit?
Ja. Bel ons op nummer 026 7620805, van maandag t/m donderdag tussen 10.00 uur en 16.00 uur, en een van onze medewerkers staat je graag te woord. Of als we niet in de gelegenheid zijn de telefoon te beantwoorden, laat dan een bericht achter en we bellen zo spoedig mogelijk terug.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Indien een artikel niet op voorraad is, wordt dit weergegeven achter de maat/kleur keuze.

Hoe vind ik de juiste maat?

Je kunt hiervoor onze maattabel gebruiken. Indien een product een afwijkende maat heeft, geven wij dit bij het product in de tekstomschrijving aan.

Is het betaalproces veilig?

Alle gevoelige en creditcardinformatie die je aanlevert wordt verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL) technologie, die je informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt gestuurd. Zo wordt de informatie beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik.

Naast SSL-encryptie maakt PaySquare gebruik van 3-D Secure. 3-D Secure vormt een extra stap bij het plaatsen van je bestelling die is bedoeld voor je veiligheid. Je wordt beschermd tegen misbruik van je creditcardnummer omdat je vóór de betaling eerst je identiteit bevestigt. Alleen jij als rechtmatige eigenaar kan dan een internetbetaling met je creditcard doen.

Wij nemen alle mogelijke maatregelen om te garanderen dat onze zakelijke partners aan wie wij gegevens doorgeven, jouw gegevens voldoende beschermen.

Op welke rekeningnummer moet ik een elektronische betaling doen?

Stuur betalingen naar: 

Bedrijfsnaam: Firando B.V. (Slipperwereld)            
Firando B.V.
Rekeningnummer: 815 25 67
IBAN nummer: NL33 INGB 000815 2567           
Swift/BIC nummer: INGBNL2A

Hoe kan ik een cadeaubon inwisselen?

De code van de cadeaubon wordt op het certificaat in de email of op de afgedrukte cadeaubon weergegeven. Voer de code van de cadeaubon in bij de kassa tijdens het afrondingsproces. Als de cadeaubon het totale bedrag van de bestelling overschrijdt, zal per email een nieuwe cadeaubon met het resterende bedrag gestuurd worden. Deze cadeaubon kan gebruikt worden bij toekomstige bestellingen.
Als je problemen hebt met het inwisselen van je cadeaubon, stuur dan een email aan klantenservice@slipperwereld.nl.

Wij kunnen de cadeaubon niet inwisselen nadat de bestelling is voltooid. Cadeaubonnen die aangeboden worden nadat de bestelling is voltooid kunnen niet meer worden ingewisseld.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

Slipperwereld streeft ernaar bestellingen die voor 15.00 uur bij ons binnenkomen dezelde dag te versturen, indien het item op voorraad is.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De bestelling wordt verzonden tegen de door PostNL gehanteerde tarieven.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, bij een pakket verzending ontvang je, zodra je bestelling is verzonden, een email met een PostNL trackingnummer.

Kan ik cadeaubonnen retourneren?
Nee. Cadeaubonnen zijn geldig tot een jaar na de datum van aankoop en kunnen niet worden geretourneerd. De totale waarde kan ook in gedeelten worden ingewisseld via verschillende bestellingen.

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?
Wij storten het bedrag terug op je bankrekening.

Wanneer kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?

Er kunnen een paar dagen zitten tussen de ontvangst van je geretourneerde artikelen en het retourneringsproces. De terugbetaling vindt binnen een periode van maximaal 14 dagen plaats.

Algemene vragen


Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt een email sturen naar klantenservice@slipperwereld.nl of bellen naar 026 7620805. 
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 10.00 tot 16.00 uur, behalve op feestdagen.

Indien wij telefonisch niet bereikbaar zijn, kun je een bericht achterlaten en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Klik hier om je vergeten wachtwoord terug te krijgen.

Hoe kan ik me afmelden van de nieuwsbrief?

Als je ons een e-mail stuurt, zorgen wij voor verwijdering uit het nieuwsbrief bestand.

Met wie kan ik contact opnemen bij vragen of problemen?

Ons team van de klantenservice staat van maandag t/m donderdag van 10.00 tot 16.00 uur voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Aarzel niet om ons te bellen op 026 7620805 of stuur een email naar info@slipperwereld.nl.



Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »